Venus vs. Mars

Va ska jag säga att jag helt irriterad med denna slöseri på gymnasiet, 1-2 lektioner per dag typ!
U GOTTA BE KIDDING ME!!?
Jaaa.. fan jag är såååå himla redo packa och dra härifrån , läsa på avstånd de kurserna jag har kvar och börja leva BORTTTTT härifrån!
Bara en fråga återstår, kommer jag kunna förlåta mig för att skita i studenten?!
______
Mamma kommer på söndag, förhoppningsvis .. få ta upp det här med henne får se va vi kommer fram till!
För jag tål inte det här slöseri!!

Kommentarer
Postat av: Robert

Antar du läser tredje året :) 91:a? Vänta tills du kommer till universitetet så fåru se vad du ska plugga ;-) checka min blogg, läser statsvetenskap :)

2009-09-17 @ 01:37:08
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0