Missing u

Sitter och sniffar på min snus dosa(har 3 kvar)... IDAG är det en vecka sen jag har snusat!
Satt på bussen idag när jag såg ett par gående.. och hon gick och rökte.
Tänkte MEN VA FAN! Varför får man inte bara ta och röka/snusa ifred eller båda och samtidigt man lever jo fan bara en gång!! Att sluta röka/snusa som jag och älskningen märkte är fan en trend nu!! o.O
Fan HALLER vi tar och bryter den!! Eller... :/
___________
Käkade sen frukost.. drog till min enda lektion. Sen åkte en sväng till min andra lägenhet hämtade lite saker och posten.
Sen kom älskningen och vi drog(cyklade) till Bergvik.
Och eftersom det va så varmt körde jag på en jeans kjol och en skjorta .. bjöd Kd på lite extra!
För kjolen blev lite kortare när man cyklade ;)
---> sen hem till Jo-Jo att käka middagen hon fixade!
Jävligt gött va det!! Thanks dudliduu ;)
________
Nu är man hemma, kom för en tim sen :P ..
Har hunnit snacka med min Underbara mamma..( som är fortfarande borta )
Fick lite råd :P och nu är jag bara mer LYCKLIG!! :P
Bara har en känsla av att Älskningen kommer döda mig för det jag har gjort!!
Men det kändes sååå himla rätt, och jaa jag vet jag måste verkligen förklara sen ..
Nu blir det massor annat som ska fixas :P
Adjös Snyggingar


Jag & Mamma i Norge för typ 2 månader sen!

Kommentarer
Postat av: johanna

ehm vad är det som jag skall döda dig för? VAVAVAVAVVAVAAAAA??????? JAg vill bara till ica och köpa en lila sak. fittsås och jag är sen med inlämnningen !!! fatta vaaaa... nej men vad är de jag kommer bli sur över?

2009-09-16 @ 07:59:08
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0