Fill up my cup.. Mozoltov!! ;)

Nu har jag vräkt i mig nästan en hel Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake!!
Har väldigt svårt att vänja mig till att jag är Laktos-Intolerant!


Tog iaf enzymet,men tveksam att det kommer att hjälpa när det är så mkt mjölk!
Vid kl 20 kommer min kära sällskap.. så måste lyfta på mig nu och göra mig i ordning o laga lite finger food!
Har fortfarande inte bestämde helt va jag ska ha på mig ikväll, får se va det bli!
Ikväll är det aktuellt med en speciell väldigt gooo drink som jag har smakat på förre helgen och lärt mig att göra den!
Nejj.. nu måste jag gå upp från denna bekväma soffan. :)
Jag & Gora, fan vilken underbar kväll det va!
Tack vännen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0