O-K

Jag överlevde i badkaret, men dozzzzzaade av ett par gånger:P
Skoldagen (om man kan nu kalla 2 lektioner för skoldagen) har vart helt O-K!
_______
Kom hem och pluggade lite innan Baby ringde. Va på stan med honom innan han drog vidare till Stockholm. Skulle kanske åkt med om jag inte hade skolan imorn då. bahh!
_________
Handlade lever till middagen så det blev det stekt med masso lökkk.. + har jag skrivit ett arbete klart!
Så nu ska jag hoppa på min cykel och dra till Älskningen!!
Så Jo-Jo TA SKYDD (!!) nu kommer jag med min  lökig-andedräkt!! ;D myahahah
Okej då... jag borstar tänderna innan jag kommer, så du inte kastar ut mig ;))

Kommentarer
Postat av: johanna

kände inte din vidriga andedräkt, fan !

Tycker det är bra om du tar det lugnt i helgen, då kan du se fram emot det mer nästa gång.

2009-09-11 @ 10:30:26
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: eve!

Myahah.. jag borstade ordentlig då :P

Jaa fan tycker jag med.. :)

2009-09-11 @ 15:49:07
URL: http://eveange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0