Eve-i-sina-tankar-dog-nästan-2-gånger-idag!

Inatt sov man lite iaf , wooohoo till mig då!
Hade två lektioner idag igen, UTAN hål timme - Gööööaat!
Sen åkte lite hitt och ditt och fixa lite grejer!
När jag skulle gå över väggen (där man egentligen ska absolut inte gå över)


 

Föreställ är :


90km vägg, två linjer åt varje hål, Eve går över mitt i ingenstans,helt borta i sina tankar(som alltid) (!!)
Hinner gå över första linjen när jag fattar va jag gör, hjärnan får stop för den är en bil som i full fart kommer på just den andra linjen som jag är redan på!
Så jag bestämmer att backa tillbaka, men det kommer också bil i full fart på den första linjen!
Ojojoj... det va ett spänd ögonblick!!
Dagen fortsätter ... drar till Tappen.
Bilen bakar ut för fullt och Eve-i-sina-tankar dyker upp från ingenstans några sekunder där skulle jag ligga under den bilen!
På Tappen!
Går till reception och anmäler att jag har kommit...
Då säger käringen
- Då ska jag ta och ringa Tomas och säga att du är här.
Jag tänker inte längre än så, TOMAS(!!!!) va i helvete, tänkte jag!
((för er som inte vet, Tomas mammas ex make))
- NEJ! NEJ! Ring inte Tomas (!!) ring min mamma istället, menn. Amm...(skriker jag ut typ) medan alla som gett blod tar ficka och hör min CP reaktion!
Käringen:
- Jobbar din mamma här ??
Då försöker jag förklara mig och skratt attack tar över!!
HAHAHAHAH, fy fan !
Bra Eve!
------------->
Tomas kommer fram när jag sitter och inte ser han! Hoppar upp från stolen, för han va en
Stor-Hand-GARDEROB-Tomas!
Men efter vi gick in i hans rum, förstår jag att han va inte alls så farlig som han såg ut!
Hade skit kul med gubben!
Vi pratade om allt annat än det vi skulle!
------------>
Drog till min älskning.. och min Damp Utvecklades bara mer! Men jag va inte ensam om den, så det va skönt!
Så vi köper en B&J och dra hem till mig där jag har mer B&J!
Baby kommer över.. och vi gjorde ett försök att kolla på Idol då.. missade hälften och jag va så sur och min damp tog över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0