17 Sep. 2009

Då va det gjord, Men imorn är det "lång" dag, 4 Lektioner :O hahah.. det räknades som en kort dag i 2:an, när man fick sluta kl15.
Fredag imorn igen! Sjukt hur tiden flyger,alltså!!
Jag har inga planer, men får se vad dyker upp ;) Tänkt annars att dra till Gbg och hälsa på en vännina som har föd nyligen, men eftersom mamma ville med så väntar jag till nästa helg med det. Får se om jag tar en tur upp till Norge över helgen, för det skulle vara riktigt trevligt tror jag.. måste fundera lite!
Va Händer för er till helgen sötnosar?
_______
Nu ska jag dra och plugga lite .. sen blir det hem till Älskningen ( det är min Jo-Jo om ni inte riktig hänger med, min BFF som jag är förlovad till då ;)) För på helgen åker hon troligen bort.. lämnar mig ensam.. hur kommer vi överleva 3 dagar utan varan(!!) ;) haha

Jag och Johanna för ett år sen.
FestDag 2/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0