Thiii Drama!

Idag hade vi möte igen och denna gång va det mer lyckad, för mer folk dök upp och anmälde sig! Woho!
Så nu drar vi igång!!
IT`S ON PEOPLE!!
Imorn kl 14 samlas bara vi som håller ihop denna grupp, jag har redan börjat på Reggae Dancen vilket nu behöver lite hjälp med att bedöma om nivån är O-K för nybörjarna. Så imorn kommer vi ha mkt att göra! KUL:P 
Alltså de här danserna kommer uppträddas på Julavslutningen!!
_____
Försöker så gott jag kan att inte tänka på en sak jag fick veta idag,
för om jag ska nu gå och tänka på det kommer jag knäcka mig totalt..
NEJ!
Eftersom det kom som en chock är det inte såå världens svårt att undvika det (mer el mindre)
Annars är allt bra! Ska nu packa, för imorn flyttar man till Älskningen för en liten stund! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

men eve, försök att inte tänka på det. Du kommer få göra det någon dag du med, inte just nu. Men snart !

Det suger ibland, men någon gång blir det bra.



Imorgon måste vi handla mjölk :P

2009-09-30 @ 20:52:58
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0