Sunday morning

Den smärtan jag har i min höftben och som sträcker sig upp hela väggen till bröstkorgen på vänstra sidan, är väldigt besvärlig!! Hade svårigheter att lyfta mig ur sängen i morse.. usch!
Nej jag har inte ramlat el något sånt, så jag har ingen aning vad som har hänt!
Annars Mistify och 3D gör sitt jobb, för idag mår man inte värre iaf! Om jag skulle stanna och sega mig hemma/sängen hela dan är det garanterad att jag är frisk som en gurka imorn!
Men det är jo jag! Så nu drar jag till jobbet och därefter får vi se :)


______

TIPS!!

  • Man ska alltid se sitt bästa ut!!! att man sjuk,deppig,eller något annat typisk ursäkt är världens löjligaste!

Kommentarer
Postat av: johanna

eller hur ska man i allafall försöka klä på sig lite, annars blir man ju bara så man ser ut :S

2009-09-27 @ 12:32:57
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0