Streesss

Idag har vart hektisk tills exakt NU.. har äntligen fått chansen att sätta mig och ta det lugnt!
Lagar mat nu så jag kan få något i mig.. har inte haft tid att äta något efter skolan.
Baby kommer snart till min räddning :) Men ska plugga lite innan..
____________
För ett par veckor fick vi uppgift i Svenskan att skriva om vilken som helst möte som kanske ändrade ens liv.
Och här han ni den.. njut på och gärna lämna ett kommentar om va ni tycker! :)

Vi satt och försökte få ner lite mat efter en lång fredagsnatt ute. Vi disskuterade alla händelserna och vi brydde oss om inget och ingen annan runt oss..

… när en inbjudande manlig röst vände sig mot oss med världens ovanligaste fråga. Det kunde absolut inte vara en raggningsreplik, tänkte jag under tiden jag sökte honom med mina ögon.

Jag och min vännina blev helt tysta och jag fick äntligen syn på honom!

Hans ögon och hans leende,gud hans leende. Som om vi hade känt varandra i många år...ett ögonblick senare förstod jag att det inte var sista gången vi skulle ses,han var speciell och han skulle bli min...


// Evelina Nygren
ps: och han är min nu, Min Baby ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0