obsss

GodDag på er fina människor! Visst är det Underbart med sensommar ?! :) Det ger den lilla extra till humöret!
Vart på skolan en sväng för att ha Latin .. sen gick jag till gymet där jag körde extremt hård i 2tim.
Sen skulle jag in på Hemköp och köpa frusna jordgubbar.. vilket jag inte gjorde istället köpte jag massor annat som jag inte direkt behövde ens!  :S haha .. Typiskt!
Käkat lunch och väntar på Älskningen.. egentligen skulle vi inte ses idag.. men det lite svårt att vara ifrån varan ;))
Hon kommer döda mig för en ska jag gjorde igår!  ;P
Lite rädd... är man

Kommentarer
Postat av: johanna

du dog inte, darn, men tur är väl det.

Är klar med 2,1 helt nu. klarade uppgifterna skit bra ju :S helt mongo. får se om vi ses imorgon utan dåliga saker.

2009-09-16 @ 20:14:21
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0