Nikotin fri!

Har sovit tills min mobil kom till liv (kl 13)

Gjorde mig i ordning och drog till Jo-Jo, vräkte i oss en hel Ben & Jerry när vi satt vid elven och diskuterade vad vi gillar .. ahhm ;))

 

Har slutat röka överhuvudtaget sen mer än ett månad nu (fest röker inte ens). Vet inte hur det gick till riktigt det bara hände, är väldigt stolt över mig själv!:)

 

Och idag tog jag älsknings leg, så någon SKA slutar snusa för det är verkligen ikke bra! Så det här fixar vi vettu ;)

Ne nu ska jag laga mat, även om jag inte alls hungrig så måsta jag äta ändå.



Bara för att vi ä såå snygga! :P

Kommentarer
Postat av: johanna

dudelidud. hoppas allting går enligt planerna nu.

Men imorgon tycker jag att vi ska ses.. du är mitt behov lixom :P

2009-09-06 @ 19:51:00
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Eve!

Och du är min dudeee!

2009-09-06 @ 20:12:50
URL: http://eveange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0