Natti Natt :)

Sitter i denna stora underbara lägenheten som jag är så kär i och dricker min sista kopp te innan jag går och lägger mig.
Egentligen vill jag inte lägga mig, men man måste..
Ikväll är man helt ensam bara roky är här och är gosse sjuk! :)
Det är helt underbart att vara för sig själv ibland, så skönt..mkt bättre än nån yoga (!!)
Btw. på jobbet idag fick jag syn på en väldigt söt nattlinne som jag bara kunde inte avstå ifrån!
Att jobba med kläder innebär att man oftast vill ha det mesta!
Ne seriöst, nu ska jag dra o lägga mig i den stora sköna sängen , drar med mig en bok så jag kan somna lättare också... får se va denna dag har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0