Something special

Tycker jag handskas med mina känslor otroligt bra, lite för bra ibland kanske!
Det sägs att "en smart människa lär sig av sina misstag".
Jag kallar inte det för misstag , det bara en del av lektionen(livet) och jag ångrar inte för det är meningslöst!
Så jag har lärt mig en del på min korta lektion redan!
___________________
Skoldagen va O-K... lite jobbigt bara när folk ska gå och gnälla på allting, va hjälper det med?!
Försök se den positiva sidan i händelserna istället!
Min G va min räddning , yoo! Du är så himla skön, människa!
Är man speciell så är man det ;)
Fredagen går enligt planen.. än så länge.
Vart ute och gått med Jo-Jo förut, det va (som alltid) en skön pråmenix,
men diskussionen va såååå Mycket Bätter ;) myahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0