Lugnt... Lugnt

Fan va tiden går.. kl 05:30 ska man upp då.
Alla mina nyköpta kläder ligger i en berghög på fåtöljen.
.
Är Väldigt Nöjd med våran dag i Göteborg! ( bilderna laddar jag upp senare)
Vi snackade ganska länge innan vi lyckades somna, och vaknade sen en gång under natten.
Kl 05:40 ringde klockan, och då va det dags.
Kändes som vi inte sov något alls!
Skit trötta fick vi ner gröt i magen så det skulle hålla oss mät tills vi va framme ( som inte funkade ändå)
Gjorde oss i ordning och hoppade in i bilen.
När framme köpte vi Kaffe Latte - Det Behövdes Verkligen!
Gick väl lite runt och hitta absolut INGENTING snyggt!
Så vi drog o käka!
Efter vi käkade oss mätt som bara den,
på en Kina Restaurang, då drog vi igång som Galningar!! ;D
Pengarna rann bara iväg!
Och under tiden fick jag väl den JÄVLA Nyheten! ( det va ej kul det )


Kl 17 va vi i bilen o på vägg hem! (trötta som fan) (!!!) Ingen av oss orka prata ens.. tills vi fick ner skräp mat och dessert ;))
Fick också en trevlig erbjudande!
Dansföreningen som jag ä med på Min gymnasiet vill att jag tar över denna år, och är lärare för Raggan! Eftersom " -  du är så grym eve! " tack Micke du ä lika bra på det du gör du med!
UNDERBAR Dag med min Jo-Jo!!
Thanks dude, u are MY Drog!


När väl hemma börja jag ringa lite folk/planera så imorn ska vara ett riktigt SKIT dag!
Men när människan går bakom min rygg så där! Det är GRÄNSEN det!

Kommentarer
Postat av: johanna

det var en bra dag. får lite ångest över alla jävla pengar !

ta det lugnt idag nu !!!

vill ha bilderna också :)

2009-09-03 @ 08:11:36
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0