Lilla mig gillar!

Dagen har vart Great!
Efter min första lektion drog man till Älskningen där man tog sin morgon caffe :P Blev lite plugg ihop, lyckades tyvärr inte hjälpa min Jo-Jo, och jag skäms!
Vi käkade lunch ihop :) och jag drog på min sista lektion!
____
När skoldagen var avklarat träffade jag på Micke som frågade om jag kunde hänga med och hjälpa till med att göra upp dansen till på fredag(språkdagen). Why not, så vi drog till eken där vi inte lyckades få igång musiken men hur som helst på en timme gjorde upp 7 åttor och en åtta i reserv. Och Skit Kul hade vi!
Sen vidare drog jag till mina Ungdomar där jag fick tag på allt jag glömde och sen hade vi middag ihop ( grekisk soppa ) nytigtttt :P hah!
Nu är man hemma ska skriva klart ett par arbete. Som ska in snart!
Igår kväll - så här ska man kolla på film Yoo! :P
Ps; i burken har jag faktist B&J även om det inte B&J burk! ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

även om du inte kunde hjälpa mig så var det kul att ses. vill att du ska komma nu (haha patetisk) men vafaan, det är ju skit tråkigt här !

2009-09-23 @ 11:15:05
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0