It`s Not OKEJ (!!!)

Det blir bara värre och värre (känns som det) min minne sviker mig Totalt vilket är väldigt jobbigt!
- du är kär! ( säger folk och flinar )
Det kan jag inte neka, jaaa jag är lite kär!
Men det är inte det som får mig bortglömma allt viktiga som ska göras!
Så illa har det inte vart! Och jag har vart mkt mer kär än så!
Jaa! jag tror att det är faktist pga. det som hände för ett par år sen!
Och det skulle doktorer tro också om de hade information på det och behandlingen som gjordes och om jag vände mig till dem!
Men det har de inte, vi bor jo i Sverige nu.. daaa!

____
Måste ta tag i det här, vilket jag nu har sagt masssoooorrr av gångerna och vilket jag inte gjord!
Massor lappar överalt , och ting som ska göras står på de.. men det hjälper inte heller! Sjukt Jobbigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0