Idol el?!

Vilken miss.. det ä jo ingen idol på måndagar.. så det fick bli Färgan 3 och sen en film(Tro,Hopp,Kärlek) som vi valde!
Som senare visade sig vara tööönnttigg och väldigt druggg!
Men innan lagade vi middag och det blev som alltid göööötttt. Älskar att laga mat i ugnen, blir så gött alltid!Dessert blev också så klart! :P
Upptäckt att jag har världens sovmorgon imorn + en lektion bara. Så jag ska passa på och göra ett par ärende.

_____

 

Är så lycklig över att bo i denna Underbar Lägenheten! En 4:an för sig själv! ( Om man inte räknar in Roky )

G tyckte till idag om mina sömnlösa nätter..

- Damn, u`r gooood!

((Alltså med att kunna se ut hur jag gör och orka det jag orkar med så lite sömn ))


Kommentarer
Postat av: johanna

idag är det minsann idol !!! tro, hopp och kärlek var nog en av de sämsta filmerna vi sett ihop.



ja det var väl allt

2009-09-15 @ 11:55:14
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0