Hemligheten är ute..

Min Mormor är väldigt speciell och underbar människa.. och hon känner , bokstavligt känner på sig när något händer oss.. Som den dagen vi va i bil olikan, ingen fick veta.. men hon visste den natten det hände Hon visste!
Och lika med det här.. inte alls lika hemskt då! Men hon helt enkelt visste.. så morbror va tvungen att bekräfta.. Så nu vet alla - på andra sidan jorden.
Blir alltid tårögt när jag snacka med någon i släkten därifrån.. satt och snacka med min (gudfar ) som är också min morbror då.. alltid såå himla underbart!
Om ni bara visste hur Jävla jobbigt det är att vara borta från människorna som man älskar högst på jorden!!
Det knäcker en extremt om man ska gå och längta varje dag!
Har inte bott i mitt land så värst mkt, bara tills jag va 8 men fick aldrig vara med min släkt så mkt som jag ville då heller...
Jag har bott lite Överallt .. Afrika,England.. jah o nu är man här!
Jag svärrr jag skulle ge ALLT för att åka till dem nu, PRESIC nu!
Det här Jävla pass och hela köret.. FÅR HELT ENKELT DAMP ibland på alla regler som finns i Sverige!
För de är så jävla orättvisa!
För jag tycker fan heller att jag kan få främlings pass el nåt tills ni skiter ut den andra! Är ni helt efterblivna när ni säger att jag ska åka ditt och skaffa pass där..  till och med jag vet mkt mer om hur det funkar än ni som borde kunna göra ert jobb BÄTTRE!

Kommentarer
Postat av: thunfors

Gällande din kommentar:



Ja ni är alla från Venus :)

2009-09-14 @ 00:28:18
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0