HATE U! U PIG!

AAA MEN JÄVLA FÖRBANNAD SKITTT!


Du har jo inte EN ANING om VA du har gjord, din SVIN!!!!


Jag är fan sååå JÄVLA ARG ATT DET SKAKAR I HELA KROPPEN!


Kunde ha åkt NU , PRECIS NU och tagit dig på plats o din jävla "Alkis" Som sitter och ljuger för mig(och som är faktist sämst på det,EXAKT som du) !!!


DIN JÄVLA FEGGIS SOM INTE TÖRS ATT ENS SVARA NÄR JAG RINGER OCH STÅ FÖR DET DU HAR GJORD!!!


Ne så jag väntar, jag tar dig när du minst anar det!!!!!!!


Och efter min perfekt planering, ja jag Åker ensam ditt!!

Så det kommer inte finnas någon som kommer kunna lugna ner mig/stoppa mig överhuvudtaget!

DE kommer när jag ringer!!


Är jag rädd hur du kommer hantera detta, NEJ jag är redo för va som helst!!

Lite osäker va din alkis kan göra!!! Men va FAN vet jo vart alla vapen ligger och nyklar till skåpen!


BAR VILL PÅPEKA!


Det JUST DU SOM BÖRJADE KRIGET(!!!!!) och GÅTT ÖVERRRRR ALLA GRÄNSEN!!


Jag ska bara AVSLUTA DEN!!!


Mest som jag är orolig för hur JAG kommer hantera det... tappar jag kontroll då är det kört...

__________________________


För er som inte riktigt hängde med.. ska jag skriva ett inlägg senare där jag kan berätta va det som har hänt! mer eller mindre..

Om det inte står i tidningen om det, efter jag är klar med krigen!

Åker om några timmar, så jag tar han precis när de sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0