Eve Syndrom ! ;)

Duktiga mig kom nyligen hem, vilket är ganska tidigt för att vara mig!
Har vart bla. på stan träffade på mina kära Balattar och sen med de träffa vi ännu mer, det va en riktig Blatte Reunion! ;D
Sen va jag med älskningen och shoppade .. och under tiden uppdaterade vi varan med all händelserna som har hänt de dagarna vi har inte setts!
Sen Hade man Middag med mina Ungdomar och efter blev det film med B&J! :P Mumsss
Och eftersom jag ALLTID glömmer bort det Mesta så är det inte så lätt!
Dagens;   Glömde...

  • kameran
  • kortet
  • att jag lova min BFF att dra på fest
  • att jag skylld pengar till min JoBFF( men inte nu längre)
  • säte på värme hemma och glömde bort det! Snacka om bastu när jag kom hem då xD (Hahah)
  • sen va det något mer men det har jag redan glömt (A) (!!)
Och nu har jag tagit och skrivet ner det som ska göras imorn, så jag inte glömmer det!
Men nu ska jag duscha och försöka plugga!
GodKväll söta-människor!


Kommentarer
Postat av: johanna

du ska hjälpa mig att få mvg på uppgiften serru.

och aj för glass i magen :/

2009-09-21 @ 22:11:03
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0