En Perfekt Fredag!

Igår blev så himla lyckad! Allt va bara perfekt!!

(det fanns några stunder som va inte lika perfekta men vi lätt inte det förstöra våran kväll)

Väldigt synd att Jo-Jo kunde inte följa med!

 

Mina favoriter kom över och vi hade skit kul och trevligt, drack,åt och snacka!

Sen vid kl12 drog vi ut, och som tur va så slutade det regna när vi gick till Arena.

På plats träffade jag massor med sköna folk!! Och lika så, massor med folk som gick på nerverna rejält!

 

Om jag har räknat rätt så utlöstes det bråk 4 gånger, och jag va så himla igång för att slås med de idioterna!

Men eftersom vakten dök upp direkt, så va det inget ide för det blir inget kul då! Så istället ställde jag mig emellan!

Jag är absolut inte den typen som inte vågar, och inte heller bråkig men det finns människor som ska bara sättas på sitt plats!!

 

De idioterna va ute efter bråk, det märkte vakten med som till slut hämtade våra jackor när vi skulle ut så vi skulle slippa stå i den enorma kön!

 

Folket följde mig hem, så jag skulle komma hem oskadad.

Så ringde min mobil och det va inte ås svårt att gissa vem det va, Min baby va på vägg hem ÄNTLIGEN!

 

Vi la oss vid kl 4 men sov så gött båda två i natt att det va inte sant! Jag vaknade av smärta, hela mitt kropp va så stel och hade världens kramp!

Eftersom vi sov i varandras famn hela natten, så är det när man inte ses ett par dagar.

 

Ps; från och med igår är man förlovad med min Älskning/Lycka Drog! <3

 

Jag och mina BFF`s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0