Mänskliga Rättigheter..?

Sitter och lyssnar på Bob Marley, såå skön music!
Väskan är nästan klart packad och ja är glad för det tog mig ett tag med packningen!
Imorn Gäller det, EvoJo<3 ÄNTLIGEN torsdag ä här och baby ringde tidigare idag vilket satt den lilla glöden till min glädje!
____
Några funderingar jag hade idag ..
Varför värkar det som att ettorna på våran gymnasiet kommer från helt annan värld.. ?

Varför ska människor bedömas på deras utseendet och vart de kommer ifrån istället för den inre och utbildningen.. ?
( och Sverige kallar sig för en demokratisk land??! )

Så här är min åsikt. Sverige är FÖR demokratisk i visa fal men när det kommer till mänskliga rättigheter verka de va "lite" efter. Vill påpeka Mänskliga rättigheter och inte för Svenska och ikke Svenska!

Kommentarer
Postat av: johanna

alltså du kommer få en smärre chock när du kommer. Jag vill bara griiiina, tur att du kommer !!!!



Och ja , sverige är ganska så mycket dubbelmoral. Vi tror att vi är bäst, men vi är inte ens nära.

2009-10-01 @ 10:06:19
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Robert

Du stava som en kratta haha :) "visa fal"



Jag fattar inte hur du menar? Demokrati betyder för det första inte att alla ska få vara med och bestämma och demokrati har inget att göra med mänskliga rättigheter. Vad har hänt?

2009-10-02 @ 14:57:49
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0