They say she needs to slow down.. Damn Girl!

Igår skulle jag var duktig så jag kröp i sängen strax efter kl 23 ( behövde lite mer sömn med tanke på att jag har inte haft det i några dagar nu)
Men så får jag ett sms - "påminnelse" , Att Det va bara början på Stormen!!
Jah och så mkt sömn blev det inte.. för hjärnan "kokade soppan".
_______
På morgonen hann jag med att klema in min lilla redovisning om Malaria innan vi skulle börja med Streeten.
Och från kl 9 - 12 jag och Micke Rockade Losss!! Allt gick Super bra, och vi hade ass kul! Sista gruppen vi hade, ville i slutet på passet att vi skulle uppträda den dansen själva för de, vilket vi gjorde ;D och det va skojj massor applåder fick vi!
Tack Tilla Alla Som va med ni va duktiga "elever"! :D Och Micke u`r Gooood!
Sen jag och Micke drog att käka, och då när vi varvade ner kände vi HUR trötta vi va egentligen(!!)
duscha-->sängen allt man behövde! Men vi hade lektioner så det fick bli det! Och jag va helt Jävla KÖRD (!!)
Fotograferingen gick väl , som det gjorde..
___________
Kom krypandes hem vid kl 4 .. tänkte sova.. men hade 3 tim kvar tills vi skulle dra så orka! Så nu sitter jag här med min kära kaffe kopp och snart ska man göra sig i ordning :))) Är sååååå jävla taggad!!
BBF ringde förut .. och han är lika taggad!! WoHoo! Så kl 19 drar vi då!
Micke drar ut ikväll också, så vi kanske kör en Battel på dans golvet!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0