Morotish ^^

Hallooo Bloggen!!
Jag är på väldigt bra humör och väldddiigt uppspelad!! Vilket gör att jag kan inte riktig koncentrera på det jag ville skriva idag och alla tips och saker som dök upp idag!
Kan ta och säga att det är Språkdagen imorn, vilket betyder StreetDancing!! Ohh..det kommer bli riktigt kul, 5 grupper med 20 pers i varje.. alltså alla 100 pers ska lära sig den där dansen vi gjorde. Nice! ;P
Det också fotografering imorn, vilket helt plötsligt blev så viktigt när man kastade tanken om att det är fan DEN SISTA!! :O

outfiten är bestämd men kommer vara tvungen att byta om på skolan när vi ä klara med Streeten!
Sen ska försöka att hinna med 1tim träning, för vid kl 19 ska man på fest då med My B.BBF :P Hehe.. har en känsla av att vi kommer ha asssss kul!!


Idag då .. 1 lektion hade man ! Och resten av dagen va man med älskningen! Det är helt SJUKT hur beroende vi är av varan!! Och vi hittar det svårt att vara ifrån varan!!
Så idag va vi hos henne,pluggade,laga lunch, fick stå ut med en CP BONDE!
- Så lyxigt kan man väl inte bo!?
(( Vah är du helt fuckad el, han kom iaf för att köpa sofforna med sina barn(!!) men istället kände han sig som hemma och tog ett uppvisnings runda!! o.O ahmm! ))
____________

Vi va också en sväng hos mina mamma :) och vi hade hur kul som helst! ;D
Min mamma frågar Jo-Jo , Eve svarar ! Lol ! Och Jo-Jo`s familj frågar Eve , Jo-Jo svarar!
Hahaha.. jaa det är jo helt enkelt att vi vet Jo ALLT om varan!! Verkligen ALLT!

Löövvvvv på högsta Nivå dudeee!

__________
Färgade min ögonbryn idag då, för de började få den svarta färgen tillbaka.. men va fannnn! Hahahah .. något gick FEL (typiskt) Eve`s ögonbryn blir röd/morot/mörkis (!!) Tar en annan märka på färg(samma färg) färger igen skulle väl bli rätt om jag inte hade den morotish färgen då.. så nu är man LJUS MOROT(ish) Yoooo!!

Blir verkligen roligt imorn när man ska fotas, men något att skratta åt när man ska kolla på bilderna och minnas vilket underbar skratt anfall jag och mamii fick!;D


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken grymt nördig bild :P

Hoppas du blir fin på kortet idag! Annars vill jag inte vara din älskling nå mer. Måste få se dina morotsögonbryn!

2009-09-25 @ 10:09:54
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0