Bed Time Stories

Hade hoppats på några timmars sömn men det blev inget, vaknade upp Helllaa tiden! Och den sista jag skulle göra är vända mig lite hastigt vilket slutade med att jag slog mig såå hård i väggen så jag sket i att sova och gick upp för 2 tim tidigare.
Nu ska jag snart till skolan iaf, 2 lektioner (Latin o Eng). Har hittad ett par jeans med korset typ i garderoben har inte använd de mer en 4-5 ggr så ska passa på idag :P
_____
Vill också nämna att idag fuller två av mina söta vänner år!
Stor Grattiisss till Tatti och Micke ;)
Massoorrr med lövvv till er mina söta!

Kommentarer
Postat av: johanna

coolt med jeans med korsett !

hittade en tröja idag, mörgrå, hålstickad. den är faktiskt skit snygg :)

2009-09-23 @ 11:14:02
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0