Så skönt med träning!

Nyligen kommit tillbaka, nya gymet är O-K några snyggingar har man också lagt märke till där!
Va är skillnad mellan en svenska kille och en utländsk ?
Och varför drar jag så kraftigt till en av de än till den andra? Ja ni, på den frågan har jag massor med svar! ;)
_________
Sen åkte vi hem och hade middag och till middag tog vi ett par glass av vin av vilket jag blev ganska luuuliggg , heh.. men nu börja jag nyktra till lit.
Jaaa och på torsdag nästa vecka flyttar jag in med Älskningen! Mamma va i chock tills jag sa att det bara 9 dagar-av-nöje!
- Jaaa! 9 dagar barn fritt i alla fall! ;) kommenterade Mads
Sååå sant.. hah! Men vem vet!
Ohh det kommer vara sååå himla skönt och underbart, can`t wait.. äta,sova,bajsa (okej kanske inte bajsa ,kissa kan förekomma ibland då) och allt annat kommer vi göra ihop :P hah
<---
Menn REWIND det 8 dagar ditt vilket betyder MASSOR som ska göras och hålas koll på!(vilket är svårt att göra med sån minna jag har)

Kommentarer
Postat av: johanna

9 dagars evojo. herregud :O

Snygg bild btw, din träningsbild haha :P



och man dras väl till det man inte borde egentligen antar jag.

2009-09-23 @ 18:59:09
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Eve

JAAA :O :DDD !!! EVoJO yooo Dudee!

Hahah.. tack Veeerkligen försökte att Späääännna ;D haha



Mmm..fan sååååå snat!!

2009-09-23 @ 19:16:10
URL: http://eveange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0