"Attitude may be all she is"

Kom Nyligen från skolan, hade två lektioner idag då. Härlig väder, så där, kyligt och mysigt är det.
Är hemma i min lilla ettan idag, ser ut som jag har precis flyttat in vilket jag gjorde lite på teoretisk sätt! Har jo inte bott här på ett tag liksom.. men nu fick jag en ide om att ändra "lite" här inne.. så nu ska det förvecklas ;))
Sen blir det plugg och matlagning! Ciao

BTW: M & M kom igår tillbaka till Swe, känns underbart att ha dem tillbaka!
Är också väldigt upprörd över en person som har nyligen uttalat sin åsikt om saker som den människa har inte ens rätt att lägga sig i! Skriver mer om det senare.



Kommentarer
Postat av: johanna

fan vad synd. är i desperat behov av hjälp. Victor har inte tid med mig förrän torsdag så han kan inte hjälpa mig.

Daaarn .

du får berätta vad personen sagt och vem det är

2009-09-21 @ 13:53:51
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0