Don`t Play With Fire!

Skulle inte sova men råka bara ramla på sängen och tadaaaa! Klämde in med 3 tim sömn, woohho!
Allt gick enligt planen och till och med lite bättre!
Gjorde Allt själv då och lyckades kontrollera min nivå på ilskan jävligt bra!
(samma nivå under de timmer vi bråka! )


Tappade det lite när vi förflyttade oss till karlstad, då steg nivån till den högsta som finns,Jävlaaaarrr!
Kan säga att hela områden hörde oss!
Att någon lyckas att få mig så arg är väldigt sällan!!!
Men GRATULERAR Dig T - Du har Lyckats!!!


Du har PROBLEM, du ska fan läggas på behandling!
INGEN kommer undan med sånt med mig!
Nu du har du betalat, och nu är Jag Nöjd!
Nu är du officiellt suddat från mitt liv!!
Och det ska fan firas,imorn Ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0