28 Sep

I`m back.. haft en trevlig kväll med mami,mads och gora! :) Men nu är jag bara förrr trött!!
(( I fredas :P ))
____

Väntar på min sista kopp te sen blir det sängen med lite saker som ska läsas innan sömnen får ta över.
Imorn till skillnad från idag ska jag till skolan,
sen ska vi ta sektions kort, så drar med mig massor påsar till våran kära Åke som vi ska stoppa upp med påsar så han får lite former ;))
och resten av imorn hoppas jag att spendera i min säng hemma med lite papper som ska fixas.
MÅSTE på peka att idag har vart en konstig dag i övrigt .. jag såg allt runt mig i "andra färg" eller hur man ska nu kunna förklara men det kändes helt konstigt som jag kolla på en bild och inte verkligheten, för allt idag såg så oäkta ut !

Kommentarer
Postat av: Robert

Då borde du vara mer online då smartis ;o)

2009-09-28 @ 23:14:51
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0