Vi som Vill Ha Något MER!

Okej nu sitter man på X2000 som ryser igenom mörkret..

Mår inte så bra, huvudvärk och illamående.

 

Fick säga Hej då till min lilla ” familjen”

När vi träffades och fick varandras historia

så blev det bara Klick!

Vi hade ass kul på Hard Rock Cafe, där vi fick förrätt-huvudrätt-efterätt! Och efter det trodde vi alla skulle explodera!

”efterfesten” hade vi på hotellet i baren typ.. där vi tog lite drinkar och snackade!

 

Idag gick man upp kl 7 och vid 8 tiden käkade man hotel frukost , vilket va helt mumsigt!

Eddie berättade om att han drömde om mig inatt och hur han kunde hjälpa mig :)

det berörde mig att så många verkligen ville hjälpa. Tack!

Vid 11 tiden sakta rullade vi till Kulturhuset , med massa kort som vi tog gick det saaakta ;))

På plats började nervositeten stiga.. va man skulle säga och eftersom vi hade väldigt lite tid på oss, så skulle det bli kort och sammanfattad.

Blev intervjuat innan debatten, där jag fick berätta väldigt mkt om min bakgrund och hur allt gick till. Den kommer nångång nästa vecka, så ni kan få läsa också.

 

Studion började fyllas på med publiken och de unga politikerna. Vi hade en gemensam lunch innan vi drog igång.

Debatten gick väldigt fort, och tycker att vi gjorde väldigt bra jobb ifrån oss. Men däremot politikerna svarade inte riktig på frågorna som ställdes till de!

Det va mkt kommentarer som vi fick av publiken, som tyckte att vi ungdomarna väldigt bra!

Hann inte med en till intervju som jag skulle göra efter debatten, men den ska vi ta till veckan på telefon.

Är väldigt nöjd med dem här dagarna, har verkligen lärt mig mkt och utvecklads!

Att träffa alla dessa underbara människor med sån styrka och vilja är helt fantastiskt!

( Fortsättningen följer när jag verkligen orkar, kommer jag förklara just va debatten handlade om osv. )

Snart hemma är man hemma.. Undra om Älskningen träffar mig .. hmm :)

på Hard Rock Cafe

mer bilder kommer senare under veckan.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

orkar seriöst inte möta dig. Kom nyss hem från örebro, har flängt omkring som en idiot hela dagen.

Men imorgon kanske vi kan ses :)

2009-10-26 @ 19:21:09
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: Robert

grattis grattis=)

2009-10-27 @ 12:33:51
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0