Sexiga Traktorer

Sitter i min säng bland mina böcker och kollar på tv.
Måste plugga vilket är riktigt svårt eftersom min huvud är en ballong
Känns som jag är hög,hostar som en traktor och har en röst som liknar en också!
Hela kroppen verka dels för att jag dansade sönder mig i fredas och dels för att jag va behandlad som ett barn på dans golvet ;) Luftat och kastad så man kan finna blåmärken här och där! Och det ABSOLUT ingenting jag klagar på, det Va Underbart Kul och så mkt värt det!
Igår natt drog vi bara tjejer ut, men jag kom hem vid 1. Dock drog jag ett par slutsatser efter igår natt för mig själv.
Har äntligen packat upp och packat om igen.. Yeyy mitt liv i en väska ;)!  Känns konstigt att vara hemma i min lilla lägenheten just nu, men den känslan blir jag av med riktigt snart!

Engelsk män har anländ till Sverige igår, och idag har de börjat med sin Utbildning.. idag orkar jag nog inte titta förbi och hälsa på de får se om jag gör det imorn.
Så här såg man ut i fredas! Skorna <3

Kommentarer
Postat av: j ♥

sv; tack <3

2009-10-11 @ 17:59:00
URL: http://batmans.webblogg.se/
Postat av: Robert

Cool shoes, svart och typ vanliga...?

2009-10-12 @ 20:45:00
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0