Tåg Körde Över Baby!


Inget intressant som händer i världen som vanligt! Men det här va väldigt Hemskt! Det gäller bara några sekunder, så kan allt gå åt helvetet!  Men vilken mirakel att barnet klarade sig!!!

http://www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1744575/har-kor-taget-over-barnvagnen

Funderar på att ändra på designen, va tycker ni ? Lite mer vinter stämning kanske ?

Är hemma nu, har ett hål på 2 tim. Igår blev ett väldigt lång natt.. och massor av mardrömmar när jag väl la mig i sängen. Hosten envist vill inte botas, men jag jobbar på det.
Försökte så gott jag kunde att at det lugnt på dansen och idag ska jag inte gymma! Sen tar jag medicin faktist!

Mig o Gaga
hon va min " broms" varje gång jag inte tog det lugnt!! Men det är svårt , för när musiken talar till mig så kan man inte låta bli! ;D

Kommentarer
Postat av: johanna

gick gårkvällen bra eller?

Du kan få låna boken om du vill.

2009-10-17 @ 12:16:47
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0