"Softly" Crazyyyy!

Renoveringen är färdigt och det har blivit ass fint! Jag och älskningen ställde tillbaka möblerna,vilket vi är stolta över!Inget man behövs här nej!

 

Intervjuin gick överaskande bra, blev imponerad av mig själv!

Sen ringde G och informerade att det blev inget och han är tillbaka i karlstad vilket betydde att Vi SKA dra ut!

Så jag samlade mig och drog till Ungdomarna och där gjorde jag mig i ordning innan G kom och hämtade mig.

Mådde också inte så bra för råkade ut för matförgiftning, usch!

 

”sakta” började vi förfesta innan Barnen kom. Och I kom till KD för att hälsa på så det va riktigt kul att sitta och prata,dricka ihop som Gamla Goda Tider!  En efter en blev vi bara mer och mer laddat och när barnen äntligen anlände va vi redan riktigt Laddade ( iaf jag) ;)

 

Natten bjöd på massor chatt, en riiimix av min intervju, OCH massor med Dans!!!

Musiken va toppen! Och är fortfarande lite förvånad över hur jag orkade dansa på 10cm klack + korset! Men så är det när man har ett Underbar Sällskap!!

Jag slappnade av Totalt ( för på mina sötnosar liter jag totalt) det va faktist gansak lugnt på arena , angående bråk så det va skönt! Dock lyckades jag spåra ut 3,4 gånger och det ber jag ursäkt för!

 

Jahh kan inte riktig koncentrera mig jus för tillfället, det ä så att vi ska DRAA UTT ikäll också men tyvärr G&I är inte här idag så det få bli vi 3 bara men det ska bli riktigt nice ändå! Så nu tänker man på va man ska ha osv....... ;P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0