Första Dagen i Stockholm!

Har lite tid över innan jag drar ner och käkar frukost med de andra!
Igår när jag ankom till Stockholm, Tatti träffade upp mig och vi hittade min Hotel ( vilket i sig är en lång historia ;) )
Så jag lämnade mina grejer på rummet.

Sen drog vi ut och Shoppppaaaa! Så klart gick vi in på Zara <3 där jag hittade min nya väska! <3
Senare vid 17 tiden fick man äntligen träffa de andra! Vid halv 7 drog vi till Hard Rock Cafe.
Där hade vi jätte trevligt!!! Alla är väldigt roliga och trevliga, ungdomar baby ;) haha
De äldre drog tidigare, och vi stannade en timme till .. sen kom vi tillbaka till hotellet , satte oss i baren och tog något att dricka.. riktigt kul hade vi ( lite synd att det va en söndag ..men men )
Vid 1 tiden va man i sängen :)

Låten är fast i min hjärna 24-7!
Lite mer detaljerad berättar jag sen på tåget , för nu ska jag draaaa :)
Önsker alla en super Goddddd Morgon!!!
Pussarr!
ps. och så klart kommer bilderna sen ;))

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

<Ahh visst var filmen bra. Mrs Sunshine alltså:)

2009-10-26 @ 12:04:56
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0