Ett Par tusen hitt och ditt.

Är helt SLUT.. sen vi gick upp tills nyligen va man igång!
Dagen började med en god frukost och sen ut till stan.. handla & Shoppa lämna ett par tusen här och där.
Lagade mat.. tog ett par drinkar under tiden, folket kom.. drack ett par glass vin och det fick bli det.
Det va inte det jag tänkte mig.. men vi hade trevligt!
Ska plugga lite nu innan jag däckar på sängen.. hämtade posten idag på min första lägenheten, hela post lådan va full!  Haha.. bla. med ett räkning på  9000kr!! För saker som vi har tackad NEJ till tusen gånger! Så det ska redas ut nu!!

Måste bestämma mig hur jag gör nu.. stannar eller åker till den första.. :S donnu
Men mest troliga är att jag packar min väska här och åker till den första.. måste jo .. typ
Ps. Ingen av oss orkade klä upp oss idag! Så det fick vara tunika och så där.
i Onsdas... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0