Bimbo or not?! o.O

Kl 8:15 provade man Studentmössorna med klassen, riktigt nice!
Hade lite svårt med att välja vilken plupp man ville ha eller vilket färg man vill ha inuti osv.
Men har iaf beställd, men man kan ändra beställningen inom 3 veckors tid.
Summan blev nästan två tusen kr , men då har jag beställt kläder också!

Vi har precis käkat lunch, mätt och (nästan) belåten. Men Caffe måsta jag ha innan jag drar till min sista lektion(Latin).

Pråtad med min gumman nyss! Och ny hoppas jag Verkligen att det blir precis som vi ville!! För då kommer jag vara en av de lyckligaste! Att ha alla mina underbara i en och samma stad!!! Jag skulle döö av lyckan!! :D
Ne men ny ska jag försöka att inte drömma mig bort!

Har fått ett mail av en kvinna som arrangerar debatten i Stockholmen! Hon vill intervjua mig IDAG kl 15 så det blir spännande! Lite nervös men va fan!! :D

Nu ska jag dra och tänka lite! Adjöööö
Va säger ni, Ska Eve Bli Bimbo/Fjortis?! ;P hahah

Kommentarer
Postat av: johanna

haha njae tror inte det :P

2009-10-09 @ 20:50:00
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0