They come and go like you.. It's automatic!

Igår natt sov man inte värst mkt, men det va värt det.
Skrev Sista nationella i Engelska B så nu är man KLARRRR!
Inget mer engelska då.

Kom hem till min sambo och vi käkade och strax efteråt ringde de med min resultat i blod proven.
Allt va Toppen men lite för lite järn för de , så jag fick hämta Järn tabletter som jag ska ta i 3 månader sen få jag återvända. För de vill gärna ha mig men vill ha mitt järn värde lite högre!

På träningen körde man Järnet :P men fick låta bli ett par övningar pga. min smärta i ryggen.
Men kul va det ändå! Som alltid va vi bara två kvinnor där och ALLA andra va män som man tränade och spanade på och de gjorde precis samma sak!

Sen när jag va tillbaka gick vi till sen middag hos Ungdomarna och hade ass kul!
Sen hem och sängen för båda va skit trötta!

Idag lyckades jag sova lite extra men hann ändå till min lektion!
Sitter med älskningen och lyssnar sönder Muse nya album ! Skit Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0