Studenten gömmer sig bakom hörnet..

Första riktiga dansträningen med gruppen gick bra! Fick ett par till nya medlemmar som är Kulll!
Sitter här super mätt med älskningenInget av oss är direkt på humör.. renoveringen är ikke klart idag, men det blir det imorn vid lunch tiden! Yeej!

Har blivit vald till att vara en av ungdomarna som ska vara på Paneldebatten i Stockholm den 26 Okt. Så jag är nöjd, men nu gäller det att sitta och tänka Ordentligt på vad jag ska ta upp och utmana politikerna på!

Har färgat utväxten idag, så äntligen slipper jag störa mig på den(!!) Imorn är det Studentmössor Utprovning (!!),får se vilken jag väljer!
Jaaa..  det går oerhört fort! Mindre än ett år kvar nu (!!) SKÖNT!! För denna år känns helt MENINGSLÖST!

Hur som helst nu ska jag dra och plugga sen får vi se va vi hittar på!
Ciao

Så underbart mysigt ute (när det inte regnar)
Älskar denna låt <3

Kommentarer
Postat av: Robert

Oh, vad äre för politikergrej? =)



Jimmy eat world är så jävla bra!!!!!!!!! Såg dem live på debaser i sthlm för två års sen, miss them!! <3

2009-10-08 @ 21:34:09
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0