Tragiskt!

Ja och älskningen kollar på en program vilket gjorde oss väldigt upprörda!
De här kvinnorna som försöker att slå rekorden på vem ska ha världens största bröst, för VAD?!  för de vill ha uppmärksamhet, de vill att folk ska älska de osv. De säger att det gör de lyckliga.
Vilket egentligen inte sant, som en av de sa att hon försöker glömma sitt förflutna med att få folk gilla henne, men egentligen är det inte henne de gillar. Det är synd om såna kvinnor.
Tyckte väldigt synd om hon asiatiska kvinnan, verka som hela grejen är hennes sambos ide, som också sa att han tänker dra ut om hon förminskar sina bröst!
______________

Idag har vi tagit det väldigt lugnt, sov lite under dagen vilket va skönt. Är fortfarande så där trött och lite nere men va fan. Snart ska vi gå ut och gå.
För min del är det skolan imorn, vilket känns VÄRDELÖÖÖÖÖST!

Champange Käll ! Mig och Brorsan! ;D



Kommentarer
Postat av: johanna

men om du inte hade skola, vad hade du gjort då?

Det är bra med rutiner, man blir cp annars. se på mig :P



Och jag ska lugnt vinna, är ju redan på väg med mina enorma bröst. :P

2009-10-04 @ 19:14:37
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0