Vem är egentligen så hungrig

Jag är hungrig?! o.O
Visst jag har ätit 2 ggr idag .. frukost sen middag( där jag åt mkt .. el egentligen inte alls mkt.. :S ) hos några vänner där vi spelade lite biljard innan mina söta ungdomar lämnade mig i min lilla lägenhet.

De gnällde och försökte övertala mig att stanna lite till.. vilket jag gärna skulle göra MEN måste dra igång med plugget och inte massor mys och film kväller... det kom nästan tårar när de åkte, o jag tror ja va inte ensam om det! SERIÖST vi är 5 min med bil från varandra!
Sista fråga jag fick - Kommer till  frukost ? ( haha ja likaväl och åka nu )
Nejj det tänker jag inte.. men middag kanske och övernatta där.. :) HAHA!

Har packat upp och kommit fram till att denna lägenhet har blivit för liten för alla mina kläder! Och något måste göras!!! Innan jag får damp! -> Köpa en till Garderob!? eller Flytta ?! hmm

Har jo inte bott här länge än 1 vecka, sen.... hmm sen länge!
Så det är riktigt KONSTIGT att vara här nu..MEN måste jo liksom komma hitt så jag inte får en dålig känsla över att jag betalar hyra för ingenting ;) haha!

Ne nu ska jag fortsätta plugga.. vilket kommer att bli lite jobbigt , för man är hungrig !!
ÄNDÅ kan jag inte riktig få mig att fatta att JAG är hungrig!!
Kan det va att det inte bara jag som är hungrig..


(( Orka med att bloggen segar sig!! går jo inte ladda upp bilder ! Oh! ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0