FELplacerad, Fel Fel Fel!!

Jag har inte uppdaterad så värst bra nu för tiden, eller det kanske känns så bara.
Oväntade saker har hänt, men det inget som ska tas upp här.

På tisdagen kände man sig FEL, och det skit jobbigt.. en riktig jobbigt känsla som går inte att förklara.
Så underdagen segade jag mig från hör till hörn hemma i stan.  Men sen på kvällen drog man till FilmKvällen på UNO från kl 20 - 07 va man där.
Det va riktigt mysigt med mina Sweeties och de andra kul folk!
Fick en ny smeknamn där också av Latino Guy - Bikini girl ! hahaha!


Kom hem sov 4 tim och sen va det dags att känna sig FEL Igen.. drog till Älskningen och va där en stund.
Och på vägg mot stan började solen gå ner REDAN! Uschh..tråk! Men fint va det iaf;)

Sen kom man hem planerade kvällen, gjorde sig i ordning och blev hämtad vid kl 18 - då vi började festa "lite" ;)


Sen drog vi in till stan .. fulla och glada (nästan) träffade vi M&M vid ingången så vi babblade osv. och när vi skulle in kom vi INTE in, för biljeten tog slut under tiden vi babblade.
Så va skulle man göra.. så jag gick hem och la mig med världens dålig humör!

Idag har man tvingat sig upp till en kalas, och vad där tills kl 5 sen drog man hem.
Gick inte till dans träningen för goda stjäl idag.. min dåliga humör lämnade mig ikke sen igår så när jag kom hem efter kalaset blev det bara värre.

Så jag och M&M satte oss och slappnade av lite ... 
eftersom jag åt inte så mkt alls hela dagen.. så blev man påverkad efter ett par glass.
Så efter denna mysiga drickande, gjorde jag ett försök på att plugga vilket slutade med att jag somnade.. tills min gudfar ringde... sen gav jag en till försök vilket blev riktigt Lyckad.
Blev nyligen klar för idag :)

Sitter i min andra säng nu ;) hahah .. imorn börjar med att handla inför festen som äger rum imorn hos oss        ( vilket vi bestämde idag ) sen att köpa Dräkter ;) Mamma vill att jag ska klä ut mig till... ja ni får väl se va det blir sen ;)
Nu ska jag sova lite, för det behövs!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sv: ahha de får du gärna göra :D:D



mmmm vattenpipa:)

2009-10-30 @ 07:36:16
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: johanna

vad ska du klä ut dig till?

2009-10-30 @ 10:01:46
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: S A R A

Hhi, okej trevligt :D Jodå, det är bra! Själv då?

2009-10-30 @ 10:43:26
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0