Stockholm Nästa!

Yooo, Nu är man hemma och laddaaaad!
Vill Festa ,oohh va jag vill Festa!
Men nää ska var duktig idag med, ska upp tidigt mot Stockholm och måste vara utvilad för detta är väldigt viktigt för mig!

Högskoleprov? jaa den har vi gjord :) det va helt Okej!
Men om jag hör det ordet igen spyr jag, va alla ska chatta..!

Har massor saker att fixa innan jag sätter mig på tåget imorn
Fick om jag ville sätta min arsle på ett flygplan, men det tackade jag nej till( hahahah, ja men ni fattar va ja mena)
Whaaattt?! så reagerar de flesta, det bara 3tim med tåg sen vill jag passa på och förberedda mig och inte sitta ihop krypen av smärta på planen!
Tål jo de inte så väl :/
Hur som helst nu ska jag chilla iväg och ..... ;)

Kommentarer
Postat av: V

sthlm <3

2009-10-24 @ 22:54:32
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0