Verklighet men en mardröm..

Hela natten drömde man väldigt otäcka typ av mardrömmar
Och det är första gången jag vart med om något sånt!
Det går knappt att förklara, som om jag sov men det gjorde jag inte helt kändes som jag va drogad
Jag va där men ändå inte, det va hemsk, han va efter mig!
Jag mins att jag skakade gick inte att få still på mina händer...
Nää det va bara FETT otäckt!

Så ni kan tänka er hur "utvilad" jag känner mig idag!
Men dagen flöde på, sista lektionen - Latin va dock Dagens!!
Vi hade ass kul! ;)

Har upptäckt att jag har tappad bort min respass , Suckssss!
Imorn blir det Högskoleprov, fattar bara inte varför alla ska klaga sig sönder?!
Ingen har tvingad dig att göra den, det är du som själv valde att göra den så SLUTA klaga!!
Ohh.. det har gått mig på nerverna ett par dagar nu (!!) alla på skolan går och gnäääller! ORKA!

Har tagit ut biljetterna idag och läst bla. genom scheman inför Debatten i la Stockholm ;)
Berättar mer om det imorn när jag känner mig mer levande ;)
Men nu ska jag hänga upp tvätten sen kolla på film innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0