Redo Hemmafru

Vart hos min Älskning idag en sväng, köpte en lite tröst present!
En smycke som vi har kollat på för en vecka sen :)

Igår kväll Baby hämtade mig från Jo-Jo för han ville inte att jag skulle gå hem när det va så kallt och jag inte frisk än. Och middag hade han med sig också så jag skulle inte anstränga mig.
Min Gulliga Pöjke! ;P 
Och under kvällen hade vi skit kul, konstigt nog att ingenting gick sönder! (men tur det)
Kommit på att jag pratar inte Värmlandska när jag är med han! Haha
Sovit Underbart Gött i natt igen! Men mår inte bättre, vilket börjar gå på nerverna!
Har tänkt kring min projektarbete som vi gjorde, och funderar att byta.. ska prata med min handledare imorn. Vill ha jo gärna MVG då.
Har bla. gjord en väldigt god Rysk sallad, japp som G & Baby kommenterade i fredas. Du börjar bli en riktig hemmafru, Nu är du redo!


Halloween 2008, jag va kläd till en man och Älskning va min Brud! ;)
Och vi hade skit kul.. tills .. jaa
Hur som helst meningen med bilden är att idag har vi bestämt årets tema!
Myhahah ;D

Kommentarer
Postat av: johanna

du får göra matlagningsprogram vett ja ;)

2009-10-18 @ 21:58:55
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0