Dancing with no limit!

Goddd Dagg!!
Precis ätit lunch så jag är Nöööjd! :D
Igår kväll kom G över med mina grejer och kvällen bjöd på mkt te och EN bit tårta, massa snack vilket fyllde i min minnesluckor ( vilka jag inte trodde fans :S ).
Vi kollade också på film ( fast and furious ) de nyaste. Vilken va BRA!  Sen orkade vi inte se på nåt mer film så G åkte hem och jag hoppade in i sängen,läste lite sen vid 3 tiden somnade mig.

Idag började med en lektion (latin) sen tänkte jag att dra till gymet, kom hem byte om men eftersom jag hostar som en traktor fortfarande och mår skit för jag inte tar det lugnt under dagen så tänkte jag att göra en liten ändring och stanna hemma och taaa detttt luuugnt.. drog av mig jacka,tröjan och när jag va på G att ta va skorna Slog det mig .. men va faaannn drog på mig allt igen och drog till gymet!! Sen när ska Eve ta det lugnt pga. att hon är sjuk?!

Idag va det första gången jag kom till denna gym ensam och så tidigt! Det va TOMT (inte mer än 3 prs.) så det ass tråkigt saknade mina ögongodis!

Jaa nu sitter jag här känner mig sliten, men orka klaga!
Det snart dags att dra till UNO och göra dansen, Gaga kommer också och hjälper mig så det blir kul!

Kommentarer
Postat av: johanna

men ta det lite lugnt åtminstone. annars kanske du blir som mig. Okej, vem vill inte det men ändå :P

2009-10-14 @ 16:20:00
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0