En pinne jagande i halsen av 5 långa monster!

Så här är det, jag och slita.. slita är mitt andra namn ( snart har jag inte kol på alla mina "andra namn" )
Ne men va fan (!!) orka sitta hemma och må dåligt av att man är dålig , daa!
Jag hann vara hemma ungefär en timme tills G ringde, så vi drog till stan kollade olika affärer och konstaterade att Karlstad innehåller knappt   några butiker som kan få oss att bli nöjda. Vi föredrar Gbg, Stkhlm eller så klart G.N city ;)

Så, besvikna på Kd drog vi till Wayne`s Caffe och smällde i oss en STOR Caffe Latte Med Choklad smak och inte nog med det en tårtbit!
Sen drog vi åt olika hål, mig gick hem och byte om till Dansen och undertiden jag packade lite saker med mig och byte om, snackade jag med min gumman, som har vart på akuten hon OCKSÅ!!
Seriöst ni börja skrämma mig mina guldflingor!!


Hur som helst 2 tim dans med Gaga! Bara jag och hon ,tro ni vi hade ass kul ?! Ooo JA!
Skakade som bara den ;) (!!) och golvet är nu damsugen ordentligt! xD

Trött som bara den, kommer jag hem och får för mig att jag har tvättstugan idag, så hämtar tvätten, kastar in, slår på och på vägg ut när en tant kommer och säger :
- Stäng inte jag ska ha tvättstugan!
Sayyy Whaaattt!?!? Alltså det kommer sig att jag har bokat för imorn och inte idaaag!
Men jag va klar inom en timme så hon blev inte sur! Så nu hänger tvätten hemma och torkar vilket det brukar göra annars också, så den bevarar den goda lukten!! :)

Sen fick det bli ett bad och läsning tills Greys började.

Alltså jag är helt slut, går jag för fort eller vänder jag på huvudet för snabbt så snurrar allt. När jag hostar så käns att huvudet exploderar, kroppen verkar och jag tror jag svimer snart av tröttheten!

Lyckades också få en pinne fastna i halsen, så spenderade nog en halvtimme med att dra ut den!
Hahah..Tyyyypiskt mig!
Ne men imorn blir det någorlunda lugnare! ;)
Nu ska jag ta min Mistify och krypa in i sängen!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: V

Stockholm is the shit!

2009-10-15 @ 22:04:25
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0