Empty Apartment

Några har mindre otur och andra har mer otur!
Sånt är livet, det är ingen ide att gå och klaga på det hela tiden va nöjd bara.. för det kunde har ALLTID blivit värre!
" informationen till dig som besöker akutmottagningen" den kan min älskning utan till och om hon glömmer en detalj kan jag tillägga ;)
Hoppas du mår bättre snart iaf, så jag kan se dig må bra dude!

Det är skit kallt ute och det blåser, vilket är inte så trevligt ALLS!
Måste till G och hämta mina "bortglömda" grejer, dumpade min väska där i fredas och i där ligger bla. min Ipod utan vilken jag har känt mig Naaaaaken!!! Uhhh!
Nee nu ska jag ta och städa lite tills G hör av sig.. :)


Den här låten är den jag är Besatt av just nu! Tack till R för den lilla nya världen ;)

(( bara för att original videon får man inte ta ))

Kommentarer
Postat av: Robert

Your welcome ;>

2009-10-14 @ 01:13:06
URL: http://thunfors.net
Postat av: johanna

vad har jag glömt för detalj? :S

2009-10-14 @ 09:50:42
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0