Alkoholfri fredag

Igår kväll kom G över och lite senare Baby. Det va första gången de träffades, så jag kan erkänna jag va lite nervös. Men det gick bra vi åt middag och hade trevligt.
Det va väldigt konstigt att sitta och ha ett glas med loka i!

Senare körde vi G hem och tog en tur med skön musik med baby. Resten av kväll bjöd på massor av mys och galenskap! Hahah.. vi är väldigt galna var för sig men när vi är ihop då blir det RIKTIG Galet! ;D
Vi la oss runt 3 tiden om inte senare, och somnade på direkt!

Kl 9 ringde väcka klocka så baby fick gå ner och köpa parkerings lapp till 12 för båda två trodde att vi skulle gå upp innan det. Men när han väl kom tillbaka och la sig bredvid mig igen det va allt som behövdes!
Vi somnade om direkt och vaknade av att det ringde kl 1 (!!! )
Så tills slut gick vi upp även om båda kunde ha lätt tänkt sig att sova mer! ;D haha


Hur som helst baby åkte för han hade ett par ärende och jag satta mig och skrev mitt arbete som ska lämnas in på torsdag. Så nu är det klart :) Så nu  Tänkte jag blogga lite innan jag drar till min Älskning, som kanske mår liiiiite bättre idag! Vilket är något!

Resten av lördagen är inte planerad.. men jag kan ana mig va som följer ;)
kör på rosa idag och svarta jeans , alltid kul med lite färg! :)

Kommentarer
Postat av: Robert

G och baby, vilka namn! Låter som en porrulle

2009-10-17 @ 20:22:57
URL: http://thunfors.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0