13 tim = känns som veckor

Lördag började med att vakna i Baby`s famn och upptäcka att det va snart kl 12 på dagen!
Till så sent har jag inte sovit på evigheter (!!) Vi gjorde oss i ordning och drog till Kd!
Jag åkte hem till Älskningen och baby hade ett par ärende, sen tog vi alla en fika på Wayne`s.. och det va intressant ;)
Älskningen och Baby va trevligare mot varan den här gången vilket va skönt!
Sen blev det hem till Älskningen och laga sen äta mat + dessert = Illamående.

Senare på kvällen gjorde vi oss fina och drog till Ungdomarna för ett par drinkar och chatt! Älskningen stannade inte länge men jag däremot sover över här inatt.
Imorn vill de att jag åker till Boda Borg med de, vilket jag tror inte jag gör...  för humöret är inte på den rätta nivån ikväll, ska sova på det, sen får väl se!
Nu ska jag krypa in i sängen under täcket i mitt rum i mitt HemHem med ljusrosa väggar och läsa.. om 6 tim ska de upp och försöka få mig att åka med får se hur det slutar ..  Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0