Trubbel i Paradiset

Heloo allihopa!
Igår natt sov man hemma i min lillan.. när man väl kom ditt!
Provet idag gick okej, men på uppträden va jag inte med.. hoppade av igår kväll på repen
för denna dansen har de hunnit ändra ett par gånger så jag kunde inte steget riktig bra.
Så de fick köra själva.
Killarna Ägde med sin MJ uppträdde men när alla kom in på Fall med Brandy tappade de takten lite, men ändå bra jobbad Stjärnorna ;) med tanke på att vi skulle egentligen inte köra denna dansen!
Men nu kommer all träning läggas på att fixa jul uppträden vilket innehåller minst 5 olika danser! ;D

För övrigt är jag hemma i stan nu.. vi bestämde oss att gå på bio och se på..
Den verka vara riktigt kulllll film ;)
Någon som har sett den ??

.. bloggar lite mer när vi kommer tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

men skulle inte ni ha möte?

2009-11-11 @ 19:08:09
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0